skip to Main Content

Această secţiune are trei părţi actualizate în data de 21.05.2018

  • protecţia datelor personale
  • politica de confidenţialitate privind datele utilizatorilor
  • relaţia prestator-beneficiar (termenii şi condiţiile obligatorii pentru prestarea serviciului)

 

PROTECȚIA DATELOR PERSONALE:

 

GENERALITĂȚI

Site-ul radunegoita.ro (denumit în continuare Site-ul) recunoaște importanța protecției datelor personale și se alinează regulamentului Uniunii Europene 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (GDPR).

Operatorii asociați (programele terțe) care ajută aceste două obiective sunt aliniate și ele termenilor și cerințelor GDPR și au capacitatea de a asigura confidențialitatea, integritatea, disponibilitatea și rezistența sistemelor pentru datele, pseudonimizate și criptate, ale utilizatorilor.

Ne aliniem, împreună cu operatorii asociați, să nu înstrăinăm datele primite de la utilizatori, să respectăm dreptul de acces, dreptul de rectificare, dreptul de “a fi uitat”, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, și dreptul la dezabonare. Dacă, pe viitor, vom intenționa să prelucrăm datele cu caracter personal într-un alt scop decât cele menționate anterior, ne obligăm să furnizăm utilizatorului, înainte de această prelucrare ulterioară, informațiile privind scopul secundar respectiv și orice informații suplimentare relevante.

Completarea de către Utilizatori a formularelor pe site, după ce au fost de acord cu Termenii și condițiile site-ului, rezultă ca aceste date să fie incluse în baza de date a Site-ului Radunegoita.ro și cu utilizarea și prelucrarea de către Site-ul Radunegoita.ro și operatorii asociați pentru desfășurarea activităților enumerate mai sus.

Personalul care prelucrează datele personale în momentul de faţă  şi în viitor este/ va fi ţinut la curent vis-a vis de codul de conduită prevăzut de GDPR.

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în mod legal, echitabil și transparent față de utilizator („legalitate, echitate și transparență”), sunt colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri, sunt adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate („reducerea la minimum a datelor”), sunt exacte și, în cazul în care este necesar, să fie actualizate. De asemenea, sunt păstrate într-o formă care permite identificarea utilizatorilor pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele și sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal.

Site-ul Radunegoita.ro nu solicită Utilizatorilor săi prin niciun mijloc de comunicare (telefon/ e-mail, etc) informații confidențiale, date despre conturi bancare, parole personale, etc. În cazul în care Utilizatorul le divulgă unor terți, acesta poartă întreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, în cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate ține răspunzător Site-ul Radunegoita.ro pentru niciun fel de prejudiciu.

 

CE TIPURI DE DATE SE COLECTEAZĂ:

I. Date de identificare: adresă fizică, adresă de email, număr de telefon, date generice despre obiectul de arhitectură de analizat

În afară de datele electronice pe care le colectează automat site-ul, datele pe care le colectăm  sunt cele din formularul de iniţiere a unei comenzi. Colectarea datelor din formular serveşte exclusiv celor doua roluri:

–          acela de a putea menţine legătura cu BENEFICIARUL care a comandat serviciul (prin e-mail sau telefon)

–          acela de a putea oferi o mai bogată gamă de informaţii clienţilor ulteriori interesaţi de locuinţe în aceeaşi zonă/ acelaşi ansamblu rezidenţial

II. Date electronice: fişiere de tip cookies

Politica de gestionare a fişierelor de tip “cookies”

 

Politica privind utilizarea cookie-urilor in cadrul site-ului radunegoita.ro

Prezenta política este aplicabila dvs. In calitate de vizitator al site-ul radunegoita.ro.

Site-ul este administrat de societatea S.C. PRE DOM DESIGN SRL cu sediul social în Bucureşti, Str. Rotundă, nr. 2, bl. Y1C, Sector 3, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/14308/2017, cod de identificare fiscală RO 38092702, reprezentată de Radu Negoiţă în calitate de administrator.

Atunci cand navigati in cadrul Site-ului radunegoita.ro („Site-ul”) putem utiliza cookie-uri. Va prezentam mai jos informatiile necesare pentru a va aduce la cunostinta detaliile legate de plasarea, utilizarea si administrarea cookie-urilor utilizate in cadrul Site-ului.

 

  1. Ce este un cookie?

 

Un cookie este un fisier de mici dimensiuni, in general alcatuit din litere si cifre, care este descarcat in memoria unui calculator (sau altui echipament folosit pentru navigare online – telefon mobil, tableta, etc), atunci cand utilizatorul acceseaza un anumit site web.

Cookie-urile sunt create atunci cand browserul folosit de catre un utilizator afiseaza un anume site web. Site-ul web transmite informatii catre browser, iar acesta creeaza un fisier text. De fiecare data cand utilizatorul acceseaza din nou respectivul site web, browserul acceseaza si transmite acest fisier catre serverul site-ului web. Altfel spus, cookie-ul poate fi vazut ca un card de identificare a utilizatorului de Internet, care anunta site-ul web de fiecare data cand utilizatorul se intoarce pe respectivul site.

Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul şi  valoarea cookie-ului. Durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar web-serverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat web-serverului respectiv.

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.

Exista 2 mari categorii de cookie-uri:

(i) cookie-uri de sesiune: sunt stocate temporar in dosarul de cookie-uri al browserului web pentru ca acesta sa le memoreze pana la momentul in care utilizatorul iese de pe web-siteul respectiv sau inchide fereastra browserului.

(ii) cookie-uri persistente: sunt stocate pe hard-drive-ul unui computer sau echipament si sunt activate din nou cand vizitati site-ul care a creat acel cookie specific. Cookie-urile persistente le includ si pe cele plasate de un alt website decat cel pe care il viziteaza utilizatorul la momentul respectiv. Acestea sunt cunoscute sub numele de “third party cookies”, respectiv cookie-uri plasate de terti.

 

  1. Scopul cookie-urilor

 

Cookie-urile pot asigura o interactiune mai rapida si mai usoara intre utilizatori si site-urile web. Spre exemplu, in momentul autentificarii unui utilizator pe un anumit site web, datele de autentificare sunt stocate intr-un cookie; ulterior, utilizatorul poate accesa respectivul site fara sa fie nevoie sa se autentifice din nou.

In alte cazuri, cookie-urile pot fi utilizate pentru stocarea de informatii referitoare la activitatile desfasurate de utilizator pe o anumita pagina web, astfel incat acesta sa isi poata relua usor respectivele activitati la o accesare ulterioara a site-ului. Cookie-urile spun serverului ce pagini trebuie sa arate utilizatorului, astfel incat acesta sa nu fie nevoit sa isi aminteasca acest lucru sau sa navigheze intregul site de la inceput. Astfel, cookie-urile pot fi asimilate unor „semne de carte” care ii spun utilizatorului exact unde a ramas in cadrul unui site web.

De asemenea, cookie-urile pot oferi site-urilor web posibilitatea de a monitoriza activitatile online ale utilizatorilor si de a stabili profiluri de utilizatori, care pot fi apoi folosite in scopuri de marketing. Spre exemplu, pe baza cookie-urilor pot fi identificate produsele si serviciile agreate de catre un utilizator, aceste informatii servind ulterior la transmiterea de mesaje publicitare adecvate catre respectivul utilizator.

 

  1. Care este durata de viata a unui cookie?

 

Durata de viata a unui cookie poate varia semnificativ, in functie de scopul pentru care acesta este plasat. Unele cookie-uri sunt menite unei singure utilizari (cum este cazul cookie-urilor de sesiune), prin urmare nu sunt mentinute odata ce utilizatorul paraseste site-ul. Alte cookie-uri sunt mentinute si reutilizate de fiecare data cand utilizatorul revine pe site (cookie-uri persistente). Totusi, cookie-urile pot fi sterse de utilizator in orice moment prin utilizarea setarilor browser-ului.

 

  1. Ce sunt cookie-urile plasate de terti?

 

Unele sectiuni de continut ale unor site-uri pot fi furnizate prin cookie-uri ale tertilor cum este cazul unei reclame. Astfel de cookie-uri pot fi plasate pe site si sunt denumite cookie-uri plasate de terti intrucat nu sunt plasate de proprietarul site-ului. Astfel de terti sunt la randul lor obligati sa respecte reglementarile legale aplicabile si politicile de confidentialitate ale proprietarului site-ului respectiv.

 

  1. Securitate si probleme legate de confidentialitate

 

Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip ‘text simplu’. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate, nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.

Cookie-urile pot fi totusi folosite si pentru scopuri ne-etice. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si in mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

 

  1. Ce tipuri de cookie-uri folosim in cadrul Site-ului?

 

Ca urmare a accesarii si/sau a navigarii in cadrul site-ului www.radunegoita.ro pot fi plasate urmatoarele tipuri de cookie-uri:

  1. Cookie-uri strict necesare pentru functionarea site-ului; fara aceste cookie-uri site-ul nu poate functiona conform cu ideea de baza a conceptiei sale;
  2. Cookie-uri functionale: acestea retin preferintele dvs cand navigati pe acest site; folosirea acestor cookie-uri ne permite sa va oferim o experienta personalizata in cadrul Site-ului;
  3. Cookie-uri performanta a site-ului: acestea analizeaza modalitatea in care utilizatorii utilizeaza site-ul si ne permit sa ne imbunatatim serviciile, precum si sa masuram audienta paginilor acestuia;

 

Astfel, cookie-urile pe care le folosim sunt:

  1. Cookie-uri aferente Google Analytics; acestea pot identifica utilizatorul bazat pe ID. Tipurile de cookies folosite:
    –    _ga
    –    _git
    –    _gat
  2. Cookie-uri Facebook Pixels – pentru imbunatatirea comunicarii si analize statistice.

 

Cum puteti modifica setarile cookie?

 

  • Plasarea si utilizarea cookie-urilor in baza acordului dvs.

La accesarea site-ului va aducem la cunostinta despre faptul ca platforma noastra foloseste cookie-uri si va oferim posibilitatea de a lua la cunostinta despre modalitatea in care folosim aceste cookie-uri, precum si de a va exprima acordul privind utilizarea cookie-urilor in ceea ce va priveste (cookie-uri de performanta, cookie-uri de publicitate, cookie-uri functionale).

Cu toate acestea, va aducem la cunostinta ca pentru a folosi site-ul este necesar sa folosim cookie-urile din categoria celor strict necesare, in caz contrar nu veti putea utiliza website-ul nostru. De asemenea, vom putea folosi fara acordul dvs. expres cookie-uri care pastreaza anonimitatea dvs., respectiv nu va identifica din punct de vedere al legislatie datelor cu caracter personal.

  • Stergerea Cookie-urilor prin intermediul browserului dvs.

Puteti ajusta setarile de confidentialitate din browser pentru a bloca toate cookie-urile; cu toate acestea, acest lucru ar putea afecta grav experienta dvs. de navigare, in cadrul website-ului.

Browserul dvs. va poate permite, de asemenea, sa stergeti toate modulele cookie la inchiderea browserului. Aceasta optiune, totusi, duce la stergerea cookie-urilor persistente, care pot stoca preferintele si setarile dvs. personalizate.

Prin prezenta, PRESTATORUL îşi asumă că nu va încălca normele transpuse în legislaţia naţională şi europeană de către GDPR. Nici una dintre aceste categorii de date nu vor face obiectul vreunei tranzacţii cu organizaţii/persoane fizice terţe, indiferent de scopul declarat al acestora (publicitate, sondaje, etc.)

Notă:

Dată fiind dorinţa noastră de a ţine publicul doritor informat, menţionăm faptul că intenţionăm să trimitem persoanelor care doresc să îşi cunoască drepturile în materie de confort locativ informaţii relevante via e-mail. Acest lucru se va realiza doar DUPĂ EXPRIMAREA CONSIMŢĂMÂNTULUI EXPRES AL ACESTORA (cerut la abonarea la newsletterul pe care îl oferim). Condițiile mai jos:

Categoriile de date personale necesare pentru a primi newsletterul Site-ului: e-mail valid și, opțional: numele și prenumele utilizatorului.
Utilizatorul are dreptul și poate să își retragă în orice moment consimțământul, la fel de simplu ca acordarea acestuia: în subsolul fiecărui newsletter trimis, abonatul are posibilitatea editării setărilor și a dezabonării de la newsletter.

Dacă datele menţionate deasupra nu sunt furnizate, Site-ul nu îşi poate duce la îndeplinire misiunea. Menţionăm că gestionarea acestor date va respecta cu stricteţe principiile enumerate mai sus.

Pentru crearea unui cont pe site-ul Site-ului Radunegoita.ro, Utilizatorul este obligat să folosească o adresă de e-mail validă. Site-ul Radunegoita.ro poate refuza cererea de înregistrare în situațiile în care constată că a utilizat informații neconforme cu realitatea sau folosește serviciile într-un mod neconform cu uzanțele normale.

  1. Alte informatii si contact

Pentru orice alte informatii, va rugam sa ne contactati la adresa de email: [email protected]

 

 

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

 

 

Serviciile anunţate pe site se prestează de către PRESTATOR: S.C. Pre Dom Design SRL cu sediul social în Bucureşti, Str. Rotundă nr. 2, Sector 3, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/14308/2017, cod de identificare fiscală RO 38092702, reprezentată de Radu Negoiţă în calitate de administrator. Aici vei gasi toate informatiile necesare despre cum gestionăm datele tale.

Ne poti scrie oricand la adresa de email [email protected] pentru a afla mai multe informatii despre datele tale.

 

Ce date colectam de la tine ?

  • Date de contact ( nume, prenume, email, nr. de telefon )
  • Date financiare ( in cazul in care faci o achizitie de la noi )
  • Alte date care te identifica ( cookie-uri si informatii din traficul de server )

 

Ce sunt informatiile din traficul de server?

Atunci cand vizitezi un site web, dezvaluiti anumite informatii: adresa IP, ora vizitei, websiteul din care ai venit atunci cand ai accesat websiteul nostru etc.. Radunegoita.ro, ca si alte websiteuri, inregistreaza aceasta informatie pentru a putea personaliza continutul sau, pentru a se putea proteja de atacuri externe indreptate impotriva capacitatilor sale tehnologice sau pentru a urmari, de-a lungul timpului, traficul inregistrat pe website si paginile cele mai accesate de catre cititorii sai, pentru imbuntatirea continutului websiteului.

 

Ce facem cu datele care le colectam?

In general folosim datele tale pentru ati raspunde la solicitari sau pentru a-ţi cere precizările care ne ajută să prestăm serviciul.

 

Care este motivul pentru care le colectam?

In cazul datelor de contact ne bazam pe interesul tau legitim, care reiese din solicitarea facuta catre noi.

În cazul datelor financiare, avem o obligatie legala sa iti prelucram aceste date atunci cand faci o achizitie de la noi.

 

Câtă vreme stocam datele?

Daca doar ti-am raspuns la solicitare fara ca intre noi sa intervina contractul generat de solicitarea ta de prestare a serviciului, datele tale vor fi stocate 6 luni.

Dacă ai accesat serviciul nostru, iti stocam datele pe perioada valabilitatii contractului (7 zile), cat si o perioada dupa (perioada legala obligatorie) necesara pentru a face dovada contractului.

Datele financiare generate de achitarea serviciului trebuie pastrate pe o perioada de minim 10 ani.

 

Cine mai are acces la datele tale? 

Putem dezvalui datele tale  personale (descrise mai sus) in urmatoarele conditii:

  • ne soliciti expres aceasta sau autorizezi expres dezvaluirea;
  • informatiile sunt furnizate pentru a respecta legea (de exemplu, pentru a se conforma unui mandat de perchezitie, a unei citatii sau a unei hotarari judecatoresti), a impune un acord pe care il avem cu tine sau pentru a ne proteja drepturile, proprietatea sau siguranta sau drepturile, proprietatea sau siguranta angajatilor nostri sau a altora;
  • informatiile pot fi furnizate colaboratorilor nostri (doar dacă este cazul) care indeplinesc sarcini legate de prestarea contractului
  • in cazul in care vorbim despre abordarea unor urgente sau a unor cazuri de forta majora sau in cazul in care dezvaluirea este necesara pentru a solutiona litigiile, revendicarile sau persoanele care detin un interes legal sau benefic.

 

Ce drepturi ai?

Ne poti solicitita pe adresa [email protected] o copie a tuturor datelor personale colectate de noi. Totodată, ne poţi solicita să îți transmitem informații despre datele personale colectate de la tine.

De asemenea, ne poti solicita pe adresa [email protected] actualizarea datelor personale colectate de la tine.

Ne poti solicita pe adresa [email protected] stergerea datelor personale colectate de la tine.

Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.

Dacă, desi depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

De asemenea puteti consulta Politica de cookies – deasupra.

Versiunea actuala a fost actualizata la data de 21.05.2018

 

 

RELAȚIA PRESTATOR-BENEFICIAR – Termeni şi condiţii

 

 

Serviciul prestat este din categoria consultanţei de arhitectură. PRESTATORUL va interpreta datele primite de la BENEFICIAR şi va emite o opinie profesională personală asupra situaţiei supuse analizei.

 

Opinia PRESTATORULUI va fi redactată atât în scris, cât şi prin mijloace grafice adecvate, unde este cazul. Scopul serviciului prestat este punerea în temă a BENEFICIARULUI vis-a vis de drepturile pe care le are în materie de calitate a spaţiului de locuit. BENEFICIARUL are dreptul să solicite clarificări legate de analiza ce i-a fost remisă o singură dată după ce a primit materialul redactat de către PRESTATOR.

 

Precizia analizei va fi direct proporţională cu gradul de detaliere al documentaţiei speţei aduse în atenţia PRESTATORULUI de către BENEFICIAR şi a clarităţii temei*. Acesta din urmă este responsabil de calitatea şi claritatea documentelor puse la dispoziţia PRESTATORULUI.

 

PRESTATORUL îşi rezervă libertatea de a refuza să presteze serviciile către BENEFICIAR dacă comportamentul acestuia este nepotrivit, sau dacă informaţia solicitată pentru prestarea serviciului nu este completă sau corectă.

 

PRESTATORUL nu se poate pronunţa asupra calităţii structurii, calităţii instalaţiilor, sau a altor rezolvări tehnice asupra cărora nu are competenţa să se pronunţe.

 

PRESTATORUL va oferi servicii contra cost doar din aria sa de competenţă profesională (arhitectură). Serviciile conexe din afara zonei de expertiză a PRESTATORULUI vor putea fi vândute de către PRESTATOR BENEFICIARULUI doar dacă cel dintâi acceptă acest lucru, şi numai în urma semnării unui contract de colaborare cu o firmă/persoană fizică autorizată ce activează în zona de competenţă solicitată de către BENEFICIAR. PRESTATORUL nu va putea fi tras la răspundere în legătură cu calitatea sau acurateţea serviciilor prestate către BENEFICIAR de terţi prin intermediul său, rolul său în această situaţie fiind exclusiv de intermediere.

 

PRESTATORUL îşi rezervă dreptul de a presta servicii din aria sa de competenţă altele decât cele menţionate pe site-ul său la un tarif stabilit de acesta ce poate varia în funcţie de specificitatea fiecărei situaţii.

 

PRESTATORUL îşi rezervă dreptul de a modifica preţul serviciului/serviciilor menţionate pe site oricând doreşte. Dacă acest lucru se va întâmpla după plasarea de către BENEFICIAR a unei comenzi, dar înainte de prestarea serviciului aferent acesteia de către PRESTATOR, BENEFICIARUL va fi notificat.

 

În situaţia în care situaţia reală a unui imobil analizat este diferită de cea din documentaţia pusă la dispoziţie de BENEFICIAR, PRESTATORUL este absolvit de răspunderea asupra eventualelor efecte asupra BENEFICIARULUI sau terţilor pe care le poate genera aceasta.

PRESTATORUL este scutit de orice răspundere în privinţa situaţiilor care intră în sfera sa de competenţă, dar la care nu a avut acces: lucrări ascunse, finisaje (la faţa locului), fundaţii, adecvarea numărului de locuri de parcare la numărul de locatari, etc.

 

PRESTATORUL îşi rezervă dreptul de a specula asupra unor situaţii ipotetice ce pot apărea ca urmare a specificităţii unor rezolvări tehnice puse în operă la construcţii existente (sau aflate în stare de proiect) în baza dreptului la opinie profesională. Materializarea sau lipsa ocurenţei anumitor potenţiale probleme asupra cărora PRESTATORUL s-a pronunţat în avans nu va fi considerată relevantă din punct de vedere legal în situaţia unui eventual litigiu.

 

PRESTATORUL îşi poate declina competenţa, în situaţia în care consideră că nu posedă cunoştinţele necesare redactării analizei pentru o situaţie dată. În acest caz, PRESTATORUL este obligat să îl anunţe pe BENEFICIAR înaintea expirării termenului de şapte zile calendaristice agreat de comun acord pentru predarea materialului. Totodată, onorariul i se va restitui integral BENEFICIARULUI, iar PRESTATORUL nu i se va imputa acest lucru în baza bunei credinţe prezumate.

 

PRESTATORUL va trimite clientului analiza doar prin serviciul de email. Acesta nu va putea fi considerat responsabil de evenimentele care pot încetini sau împiedica transferul de date dacă acesta nu a stat la baza ocurenţei acestora.

 

Eventualele neconcordanţe(având la bază varii cauze)  între tema* furnizată de BENEFICIAR şi unele dintre problemele/ soluţiile identificate prin analiză nu vor putea constitui o culpă pentru PRESTATOR. Aceste situaţii se vor rezolva pe cale amiabilă: se vor semnala de către BENEFICIAR, PRESTATORUL urmând a le rezolva punctual într-un document remis BENEFICIARULUI prin e-mail în timp util.

 

Orice cerinţă suplimentară a BENEFICIARULUI ce depăşeşte sfera serviciilor menţionate pe website-ul de faţă se va rezolva doar cu acceptul PRESTATORULUI, şi va face obiectul unui contract separat (sau al unei comenzi separate).

 

Costul fiecăruia dintre pachetele de servicii acoperă prestarea serviciului descris o singură dată.

 

PRESTATORUL nu poate fi făcut responsabil de nerespectarea termenelor de predare nerezonabile impuse de BENEFICIAR: prestarea serviciului durează, de la momentul primirii dovezii de efectuare a plăţii şi a documentaţiei aferente, maxim şapte zile calendaristice.

 

Sistarea din iniţiativa BENEFICIARULUI a elaborării analizei contractate nu îl îndreptăţeşte pe acesta să ceară returnarea onorariului achitat.

 

Opinia profesională a PRESTATORULUI din serviciul oferit sub formă de analiză are la bază experienţa personală acumulată în timp şi reprezintă o evaluare de buna credinţă a situaţiilor analizate. Analiza nu poate deveni, sub nici o formă, pârghie de negociere pentru BENEFICIAR în relaţie cu terţi (proiectanţi de specialitate/ instutuţii ale statului/ persoane fizice ce scot la vânzare proprietăţi/ dezvoltatori/ agenţii imobiliare). Totodată, nici una dintre indicaţiile din analiza prestată pentru BENEFICIAR nu poate deveni, în lipsa acordului expres al PRESTATORULUI, temă de proiect sau prilej pentru modificări ale proiectelor de arhitectură sau construcţiilor existente.

 

Acesta nu poate fi tras la răspundere de nici un for profesional şi nici nu poate fi citat de o instanţă de pe teritoriul României pentru evaluările ce fac obiectul analizelor.

PRESTATORUL nu poate fi considerat responsabil de nici una dintre consecinţele punerii în operă ale soluţiilor din analize.

 

BENEFICIARUL nu are dreptul să facă public conţinutul analizei, după ce aceasta i-a fost transmisă, în caz contrar PRESTATORUL fiind îndreptăţit să îl acţioneze în instanţă şi să ceară daune materiale.

 

Prin acceptarea termenilor şi condiţiilor de faţă, orice BENEFICIAR va fi considerat animat de bune intenţii, respectiv de dorinţa de a se asigura că locuinţa ce face obiectul analizei respectă cadrul legal în vigoare.

 

PRESTATORUL se declară unilateral independent şi liber de obligaţii de orice natură faţă de terţi implicaţi (sau care doresc să se implice) într-o relaţie comercială cu BENEFICIARUL. Prestarea serviciului se sprijină pe principiile corectitudinii şi echidistanţei: PRESTATORUL nu poate fi forţat să îşi compromită probitatea profesională sau morală (prin alterarea calităţii analizei) în favoarea agenţilor comerciali (agenţi imobiliari, dezvoltatori, antreprenori în domeniul construcţiilor, etc.), a presiunilor venite din partea funcţionarilor publici, a instituţiilor statului român sau a BENEFICIARULUI.

 

Cazurile de forţă majoră sunt cele stabilite de legislaţia în vigoare şi trebuie constatate şi declarate de o autoritate competenta. Cazul de forţă majoră va fi notificat în scris de partea contractantă care invocă aceasta situaţie.

 

Forţa  majoră  exonereaza  părţile contractante de îndeplinirea  obligaţiilor contractuale asumate, pe toata perioada în care aceasta acţionează, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la data declarării stării de forţă majoră. În categoria situaţiilor de forţă majoră se încadrează şi cele care fac dificil accesul la materiale sau tehnologii necesare realizării obiectului de arhitectură.

 

Partea care invocă forţa majoră va notifica celeilalte părţi în scris acest lucru în termen de 2 zile de la ivirea forţei majore prin e-mail sau scrisoare recomandată. Aceeaşi procedură se va urma şi în cazul notificării încetării forţei majore. Toate obligaţiile părţilor până la ivirea forţei majore rămân valabile.

 

Părţile contractante vor căuta soluţionarea prin tratative directe a oricăror neînţelegeri sau dispute apărute pe parcursul derulării contractului.

 

Dacă părţile contractante nu reuşesc rezolvarea pe cale amiabila a divergenţelor referitoare la îndeplinirea prevederilor prezentului contract, părţile se pot adresa unui mediator autorizat ales de PRESTATOR sau unei instanţe judecătoreşti pentru rezolvarea litigiilor respective.

Atenţie: PRESTATORULUI nu i se poate imputa în nici o situaţie analizarea unui proiect (sau documentaţie) grevat de interdicţia împărtăşirii informaţiei conţinute în acesta către terţi (condiţionată sau nu de acordul scris al autorului proiectului) în situaţia în care BENEFICIARUL nu a menţionat expres acest lucru printr-o adresă scrisă trimisă prin poştă cu aviz de recepţie şi primită de către PRESTATOR înainte de vizualizarea conţinutului respectivului proiect. Nefiind prevenit în avans, PRESTATORUL va duce la îndeplinire sarcina asumată prin contractul dintre acesta şi BENEFICIAR, iar BENEFICIARUL (sau persoanele ce i-au facilitat accesul la proiect fără acordul proiectantului sau în ciuda interdicţiei impuse de acesta) va fi considerat responsabil pentru împărtăşirea cu terţii a materialului supus condiţiei ignorate.

PRESTATORULUI nu i se pot reproşa eventualele urmări ale situaţiilor generate de modificările haotice ale legislaţiei, suprapunerile acestora ori lipsa de concordanţă dintre diferitele normative, H.G., legi, sau O.U.G..

 

Este interzisă folosirea falsului pretext al contractării serviciului (serviciilor) de analiză de arhitectură prestate la orice moment de către PRESTATOR de către persoane/ agenţi economici în scopul creării unui serviciu comercial similar pentru piaţă. PRESTATORUL este cronologic prima entitate comercială din România ce prestează acest tip de serviciu sub forma unei analize SWOT adaptate situaţiei construcţiilor rezidenţiale, iar şablonul pe care sunt construite analizele este integral proprietatea intelectuală a administratorului S.C. Pre Dom Design S.R.L..

 

Termenii şi condiţiile de faţă au valoare legală de contract între părţi. Prin acceptarea acestor termeni şi condiţii, BENEFICIARUL se declară întru totul de acord cu acestea şi se obligă să le respecte întocmai.

 

*Prin “temă” se înţelege ansamblul datelor relevante pentru stilul de viaţă al clientului în baza căreia se poate adapta la situaţia particulară analiza efectuată de PRESTATOR

Această ultimă secţiune de text este protejat de Legea Drepturilor de Autor cu modificările şi completările în vigoare şi nu se va reproduce fără acordul elaboratorului său.

 

Versiunea actuala a fost actualizata la data de 21.05.2018

Back To Top